Voz je pod obaveznom rezervacijom sedišta, na čega vas podseća i glas sa matrice.
Dakle, uopšte je neverovatno da se bilo ko bez rezervacije pušta da stoji u prevoznom sredstvu koje ide na momente i preko 150 km/h.
Ali u ovoj zemlji je sve moguće zar ne ?
Ne vidim razlog zasto se iko buni... Javni prevoz, ni u busevima niko nema rezervisano mesto ko kupuje mesecne karte. Verujem da neki putuju isto toliko dugo sa jednog kraja Beograda ja drugi i stoje vecinu vremena. Ja prva sam putovala 10+ godina za Novi Sad gradskim, pa sam stajala sat vremena i vise. Na fakultet mi trebalo 1.5 vremena, menjanje buseva, i opet se desilo da sam sve vreme stajala...
Za sve koji spominju i sugerisu "dodajte jos vagona pobogu!".
Ne moze se dodati jos vagona zato sto su to cetvorodelni vozovi gde nema mogucnosti dodavanja vagona! Jedino mogu da "zakace" jos jedan voz na ovaj voz pa da idu u sinhronu.
I to je to. Nema tu vagona, dodavanja, skidanja, nema. Prosla vremen. Sad kupis ceo voz i to je to.
Bio i video sve ovo... SrbijaVoz kao i sva nasa javna preduzeca su nesposobni za organizaciju bilo kakvog posla, bez nacina da propisno kazne bahate putnike, kondukteri bez ikakvog autoriteta i sl. Na taj nacin dav posten svet koji uredno i unapred plati kartu ispada budala. Ovo samo u Srbiji ima. Prvo treba da dodaju nenumerisane vagone gde sa QR kodom ulaze ovi sto nemaju numeraciju , ili da ugrade led indikatore iznad sedista koji govore koja su sedista slobodna... Inace nam preti horor film koji je vec krenuo.
Nije problem onda da konačno uvedu mogućnost plaćanja samo rezervacije sedišta preko sajta i aplikacije, za one koji imaju mesečnu, da bar imaju opciju da osiguraju mesto ponekad.
Mi, koji smo putovali devedesetih, u vreme naftnog embarga, znamo da je dobro i kad imaš dovoljno mesta za stajanje, tj da imaš mesta da staneš na OBE noge, i da povremeno promeniš i položaj. Lični rekord: Kruševac-Novi Sad 60 sati. (Štrajk u Lapovu između ostalog).Peške bih stigao do pola puta. :)
A ovo sad treba rešiti tako da vlasnik mesečne karte u aplikaciji može da kupi posebno rezervaciju i to je to. Mada sam negde čuo da to već postoji, ali neću da tvrdim.
treba ukinuti mesecne. kad se kupuje karta odmah se pkaca i registracija mesta. Karte bez registracije treba da budu sa 10% popusta i oni nemaju rezervisano mesto.
Ko je putovao vozovima po Evropi zna da je to standard.
Ja sam kao mladji više puta koristio inter-rail karte, gde možeš u 30 dana da koristiš sve vozove po Evropi, tj. imaš kupljenu kartu za svaki voz ali nemaš rezervaciju za sedišta.
Proputovao sam većinu zemalja u EU na taj način, i svuda ti zahtevaju da doplatiš rezervaciju za sedište, nije dovoljno da samo imaš mesečnu kartu da bi se vozio.
Tako da naši ovde samo mogu da budu srećni što im ne naplaćuju dodatno rezervacije, u većini zemalja bi te izbacili iz voza bez rezervacije sedišta, ili ti naplatili mnogo skuplju rezervaciju jer to nisi platio pre ulaska u voz.
Sasvim logicno. Da se zna precizan voz u odlasku i dolasku onda je moguce rezervisari sediste, ali posto se ne zna nema logike da se cuve mwsto u svakom bozu za nekoga ko ima pretplatnu kartu.
Zamislite tek kada kupite za parking zlatnu kartu i da gde god pomislite imate prazno parking mesti. Ljidi PRETERUJU STVARNO.
Koja odrasla osoba ne razume da, u osnovi, razlike između voza i prigradskog autobusa nema? Pa, ti. Ako mogu ja da stojim 45 minuta koliko mi od mog prigradskog naselja treba do NS - mogu i oni tih pola sata.
Hoćemo li ikada saznati da li je ta železnička linija rentabilna?Ako jeste kupite još koju kompoziciju.Ako nije onda se gurkajte za sitnu lovi i tišina.
Vidim dosta ljudi koji ne poznaju materiju daju swbi za pravo da komentarisu. Dodatni vagoni to samo neko ko nije video sokola moze da kaze. Ovi sto kukaju da nemaju mesta lepo vam ljudi kazu, onda bi i u GSP trebalo da se numerise ali ne moze hvala bogu. Komentar dva ispod mene lepo kaze kako se to van nase zemlje resava, po mesec dana unapred biras vreme polazaka da bi imao mesto. Ovi sto im je tesko 30 min da stoje nek kupe jači kofer pa nek sede na njemu. Mnogo ste bre razmaženi svi, očekujete da vam je sve dato zdravo za gotovo. Cuj godisnja karta 100eura, pa ja placam za tamo i nazad kad odem do bga 1200, odem 10 puta godisnje i dam vise para nego ovi sto se cele godine svaki dan voze, ali neee oni bi da em bude dzabe godisnja, jos bi da sede i da im neko masira stopala ako može, po mogućstvu mašinovođa
Imam godisnju kartu jer idem na posao u Beograd. Ujutro koristim regio express voz jer Soko ide kasnije. Kada se vracam koristim Soko i tada kupim rezervaciju na stanici ili sednem na sediste u produzetku prve klase (klupe nemaju numeraciju).
Povremeni putnici kako ih je neko nazvao razlicito reaguju kada naidju na zauzeto mesto. Mi stalni putnici vec znamo ko od putnika sa mesecnom/godisnjom pravi probleme i seda na tudja mesta. Gotovo po pravilu su to mladji momci i devojke jer valjda za njih ne vaze pravila i mogu da rade sta hoce.
Desava se tako da isti nece da ustanu starijoj gospodji koja ima kartu sa numeracijom, takodje nekada ni kondukter nista ne moze posto siledzije nece da oslobode mesto.
Vec sam par puta pisao Srbijavozu da kondukter umesto da popusti na racun drugih putnika treba jednostavno da primenjuje vazeci pravilnik a to je da putniku naplati kaznu, ponisti mu mesecnu/godisnju kartu i izbaci ga iz voza. Mozda ne bi bilo lose da u udarnim terminima dobiju par policajaca u vozu da mogu da ih pozovu jer bahatosti pojedinaca je prevrsila svaku meru. Ti bahati pojedinci su vecinom visokoobrazovani ali eto i pored stalnog opominjanja i dalje nisu procitali uslove pod kojima im vazi mesecna/godisnja karta, ne vrse rezervaciju jer to ima cenu od 100 dinara jer za sada bahatost prolazi. Kada bi i platili rezervaciju u slucaju sokola cena prevoza je na nivou 40% pojedinacne karte
Opet sa tim budalaštinama. Ne možeš da imaš rezervisano mesto u gradskom prevozu jer ga niko nema, šta ti nije jasno? Koja odrasla osoba ne razume razliku između voza i prigradskog autobusa?
Nemačke železnice posebno prodaju karte i rezervacije, sa tim da za ICE i ostale brze vozove rezervacija je OBAVEZNA. Za regio ne, ali je moguća. E to može isto i ovde: ko kupuje samo jednu kartu mora da kupi i rezervaciju, mesečne, godišnje i ostale moraju da kupe samo rezervaciju (koja za njih može da iznosi i 1 RSD), ukoliko to ne žele imaju regio voz.
Živim u beču i ovde je tako. Pa zamisli da svi putnici sa mesecnom ili godisnjom kartom imaju rezervisano sediste,kada bi drugi sedeli.sa tom povlastice su samo manje cene
Treba da se uvede neki noćni voz iz Beograda i korigovati vreme polazaka u špicevima, uvesti Soko u 15 do 7 ili pola 7 da može da se stigne na posao ujutru.
Živeo sam preko jedno vreme i imao sam mesečnu kartu za njihove vozove. I tamo sa mesečnom kartom nemaš rezervisano sedište, sedneš na prvo slobodno a ako se pojavi putnik sa pojedinačnim kartom i ima rezervaciju baš za to sedište moraš da ustaneš i ustupiš mu mesto.
Ali tamo ima jedna fora. Kada kupuješ mesečnu, godišnju kartu, možeš kupitii rezervaciju sedišta za taj period koliko ti važi karta. Poenta je da onda zantaj period kupuješ rezervaciju za određeni polozak u određeno vreme i tada je to tvoje sedište vozio se vozom ili ne na tom polasku. Moraš prilikom kupovine karte da navedeš kojim polaskom ćeš se voziti u narednih mesec. Ako sintako kupio rezervaciju a slučajno odlučiš da se voziš polaskom ranije ili kasnije ta rezervacija ti više ne vredi. Vredi ti isključivo za polaske npr. u 07.30 i u npr. 15.30 časova i tako u narednih mesec dana. Ostalim terminima se za to mesto prodaje rezervacija uz pojedinačnu kartu. Da nije tako vozovi onda išli prazni veći deo dana jer bi ovi sa mesečnim, godišnjim kartama 24 sata dnevno imali rezervaciju na sedište za koje u tom periodu ne bi smela da se prodaje pojedinačna karta.
Problem je jednostavan za rešiti. Znaš u koje vreme svaki dan ideš na posao, u koje vreme se vraćaš pa onda kupi mesečnu rezervaciju za samo ta dva polaska dnevno a ostalim polascima se vozi kao i sada što se voziš. Ako ima mesta sedni, ako nema sedni u reston, ili na stepenice, ili stoj.
Obaveštenje za ove "povremene" putnike: vi ne doplaćujete nikakvu dodatnu rezervaciju, samo vam je numerisana karta tako predstavljena iz dva dela zbog glupog sistema. Probajte da kupite bez rezervacije pa ćete videti da ne može. Ljudi koji kupuju mesečne i godišnje karte donose garantovan prihod Srbijavoz-u, putovali ili ne, i za njih mora biti obezbeđena mogućnost da sednu. Najbolje da rezervišu preko aplikacije. Čekanje svaki dan da se doplati rezervacija obesmišljava ove dugoročne karte ljudima koji svakodnevno putuju na posao. A za ove što kažu da nije problem da se stoji pola sata, baš bih voleo da vidim šta bi od njih ostalo da, ne daj bože, dođe do nesreće sa 200km/h.
Ako putnici sa mesečnom kartom za "Sokola" treba da imaju rezervisano, numerisano mesto, onda i mi koji imamo mesečnu u GSPNS takođe treba da imamo rezervisano, numerisano mesto za sesti, posebno mi koji putujemo iz prigradskih naselja na posao u Novi Sad. Ne vidim zašto bi oni bili povlašćeni u odnosu na nas.
Glupo poređenje, u gradskom prevozu niko nema rezervisano mesto. Ovde je stvar u tome da su putici koji kupuju pojedinačne karte u prednosti nad onima koji kupuju mesečne a trebalo bi da su barem ravnopravni, ili čak da je obrnuto.
U aplikaciji Srbija voz uvedite opciju kod kupovine karta tipa "Dali imate mesecnu/godisnju kartu?" (nalog bi bio personalizovan, eventualno vezan za kartu koja bi se uz rezervaciju morala pokazati kondukteru). U koliko kupac odgovori sa DA automatski mu sistem naplati samo rezervaciju tipa 20-30 din i dobije broj sedista kao i onaj ko je redovno kupio kartu. To je na mesecnom nivou za 22 radna dana nekih 1000 din preko i dovidjenja.
Pa dobro, ukinite mesecne i godisnje karte i gotovo. Postoji samo jednokratna karta sa brojem sedista i recimo jednokratna za stajanje koja je jeftinija.
I lepo svako neka odabere sta mu prija i problem resen.
To je fer prema svima ako ovako ne valja.
Sta putnik dobija uplatom unapred? Dobija jeftiniji prevoz bez cekanja na salteru za pojedinacnu kartu i to je kraj. Rezervacija je uvek bila posebna radja i posebna prica kao i cena.
Osobe sa mesečnim kartama mogu da se voze Sokolom bilo ili ne bilo sedećih mesta.
Ukoliko se voz napuni, može se dogoditi da putnici, koji dođu na blagajnu neposredno pred put, ne smeju uopšte unutra jer nemaju prava na "kartu za stajanje". Jedini lek im je da kupe kartu unapred...
Vi ljudi bas ne razmisljate? Jezivo! Pa kad ti sto imaju mesecne, godisnje ulaze u voz nek im se da papiric sa brojem sedista. I tako sada koristimo kompjutere i sve je povezano.. kao npr u NS sto je u gradskom busu povezan na net aparat iz kojeg vozac daje kartu. Nek se umreze svi i resen problem. Nek smisle nesto majku mu
Putnik koji ima mesečnu kartu je garantovano platio uslugu putovanja (čak i ako je ne koristi uopšte u toku meseca), železnica i u tim slučajevima prihoduje od njega i treba da ima ista prava, odnosno da putuje pod istim uslovima kao i putnik koji kreće sa stanice sa kartom, što znači pravo na numeraciju sedišta, ukoliko postoji slobodno sedište u vozu.
Železnica je dužna da pruži tehničke uslove za to, inače svesno vrši diskriminaciju putnika.
Jedno pitanje, da li kada uzmete mesecnu u gspns imate rezervisano, numerisano mesto? Po meni je ista situacija. Da li imate nesecnu kartu za odredjeni polazak? Kako da vam neko.ostavi mesto u vozu kada ne zna kojim polaskom idete od mogucih n, da li uopste idete tog dana?
Mesečna karta ne podrazumeva rezervaciju mesta koju svi mi koji nemamo mesečne karte dodatno plaćamo i iz tog razloga imamo veće pravo da sednemo na dodatno plaćeno mesto. U Sokolu postoji deo mesta koji nije numerisan i predviđen je za mesečne karte, ali taj broj je nedovoljan. Verovatno postoji mogućnost rezervacije mesta uz mesečnu kartu, ali sumanjam da bi se neko vodio time, prvo što je dodatni trošak, drugo komplikovanije je. I generalno veća je neprijatnost nama kojima je neko zauzeo mesto i neće da ustane, što nije retko uopšte.
U svakom slučaju, lepo što se piše o vozovima, i ako se podigne hajp možda i bude nekog unapređenja.
U Arandjelovcu postoji los prevoz izmedju Kragujevca i Arandjelovca.Ima samo nekoliko polazaka autobusa Lasta, a iz KG za AR zadnji autobus radnim danima je u 15h.
Ekipa sa godišnjim/mesečnim kartama bi trebalo da može da rezerviše mesto u određenom polasku, kao da kupuje kartu, i ako nema mesta, sledeći polazak. Isto kao i ulazak u voz bez karte na blef pa kupovina u vozu. I onda svako ima sedište u vozu i niko ne stoji.
A da ne spominjem dobru staru srpsku foru, kupe kartu za soko, dobiju svoj broj
sedišta, i onda iz nekog neobjašnjivog razloga, ne sednu na svoje sedište neg na tuđe. Nikada neću razumeti
Ta pruga je jedino pametno (koliko su maznuli praveći je, je druga priča) što je ova vlast uradila. Da, istina je, svedočim da ljudi mogu ostati bez mesta u prepodnevnim turama i poslepodnoevniem (posle radnog vremena) i to nekolicina njih, naročito u ovo sad vreme. Daleko od toga da je to ozbiljan problem, ako je i problem uopšte. Nije ovaj voz avion i stajanje je dozvoljeno.
Nigde u svetu nemaš rezervaciju sedišta sa godišnjom kartom osim ako ne doplatis za tu uslugu samo kod nas bi ljudi da pametuju u vozu naravno da ćeš da se sklonis kad neko dodje sa plaćenom rezervacijom
Treba uvesti još jedan polazak u špicu, kad se ljudi vraćaju sa posla. Voz u 17h iz Beograda za Novi Sad je prepun i putnici često stoje jer nema mesta za sedenje. Dodajte još jedan vagon, ili voz, šta god, samo da se gužve smanje. Ako vam je uopšte stalo do putnika.
Nije previše! Žena je pošteno platila uslugu po navedenoj ceni. Da je ta cena i 1 din, opet bi imala apsolutno pravo da zahteva da joj ta usluga bude isporučena. Da u upravi Srbija voza (razdvojeno, beše?) sede iole kompetentni ljudi, dodali bi jednostavnu web aplikaciju gde kupac karte može da rezerviše mesto u vozu za dati polazak, pa ako ne rezerviše, nema sedenja. To bi bilo koji sposoban softverski tim napravio za mesec dana. Ali kada ti preduzećem upravljaju stranački poslušnici i oni koji razmišljaju poput tebe, onda nije čudo što smo još uvek u prošlom veku.
Zbog takvog razmisljanja smo upravo tu gde jesmo. Umesto da se trazi nacin da se poveca npr. broj polazaka,kompozicija,promeni nacin prodaje karata... Prossecnom srbendi je prvo palo na pamet "a htela bi i da sedis" .
Ne vozim se brzim vozovima i ne znam da li je u opste bezbedno sajati pri brzini vecoj od 100km/h. Ako vec ne mozete da smislite a vi prepisite od neke uredjene zemlje.
Ne mogu da verujem, koja razmazenost. Mesto se podrazumeva ako ste platili posebno rezervaciju za isto. Otkad postoji zeleznica. Morate stojati citavih pooola sata. Strasno .Pa ja na bus stanicama se smrzavam cupkam i cekam i po pola sata a imam godisnju kartu . A nekad se putovali vozom na more 20 sati , bez mesta za sedenje, snalazili se i nista nam nije bilo tesko.
@anonimus a zasto je to previse? Ne razumem zasto bi moralo da se podrazumeva da ako kupite kartu povoljnije jer prevoz koristite vise morate i da dozivljavate neko mucenje. Kad god vidim kako ide preko mosta voz smesno mi je koliko je kratak. Jedan dodatni vagon bi resio problem.
Sve napisano je istina. Ali, isto tako je tačno da sam lično pisala Srbijavozu, kao molbu da uvede još jedan regio voz na relaciji Bg-Ns, pošto takvog od 19h do 22h nema, kao i da regioexpredsu sa polaskom u 21h iz Bg omoguće stajanje u Petrovaradinu. Nisu imali sluha ni za jednu. Novi red vožnje je od danas u stvari stari, što potvrđuje rigidnost ovog javnog preduzeća i nemanje empatije sa svojim korisnicima-putnicima. Hvala im na tome!
U regionalnom nekad bude tolika guzva da za 50 minuta koliko traje put, kontrola ne moze da prodje od ljudi, onda ljudi komentarišu kako ni ne kupuju kartu jer znaju da im niko nece pregledati. U Sokolu sam prisustvovala situaciji da kontrola tera ljude da sednu iako su stajali pored vrata zbog velikih i teskih kofera koje nisu hteli da nosaju do gore, potom kad su ih sve podigli gore, nije bilo mesta da se sedne, pa su ih ponovo spustali dole. Cela zavrzlama je trajala taman koliko traje put, a ti putnici se preznojali i iznervirali.
Treba povećati broj polazaka, kako sokola, tako i regionalnog voza, u kojem trenutna situacija podseća na liniju 2ke iz '93. Napravili ste prugu od NS do BG, kupili garniture vozova... Pa koristite ih! Nažalost, još jedan dokaz da i pored milona evra utučenih u železnicu, ona ne funkcioniše, jer jednostavno nema kadra koji može da organizuje prevoz da bar liči na prevoz dostojan čoveka.
Žena svakodnevno putuje u Beograd i nazad za samo 280 dinara. Putivanje u jednom pravcu traje samo 35 minuta i još bi htela da uvek ima mesto za sedenje. Nije li to malo previše...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Problemi putnika u "Sokolu": Građani sa mesečnom kartom lako ostanu bez mesta za sedenje
Autor: Euronews Srbija
Novi Sad
•10.12.2023.
•08:56 > 08:57
Komentari 64
JOHN 3:16
Dakle, uopšte je neverovatno da se bilo ko bez rezervacije pušta da stoji u prevoznom sredstvu koje ide na momente i preko 150 km/h.
Ali u ovoj zemlji je sve moguće zar ne ?
Bubica
Za vagone
Ne moze se dodati jos vagona zato sto su to cetvorodelni vozovi gde nema mogucnosti dodavanja vagona! Jedino mogu da "zakace" jos jedan voz na ovaj voz pa da idu u sinhronu.
I to je to. Nema tu vagona, dodavanja, skidanja, nema. Prosla vremen. Sad kupis ceo voz i to je to.
Роко Прч
Је ли супер у граду?
Aleksa
Kole
Sasa
stara garda
A ovo sad treba rešiti tako da vlasnik mesečne karte u aplikaciji može da kupi posebno rezervaciju i to je to. Mada sam negde čuo da to već postoji, ali neću da tvrdim.
Gabi
2024
noname
Zokins
bb
Lepo
Nemac
Pera
Vlada
Ja sam kao mladji više puta koristio inter-rail karte, gde možeš u 30 dana da koristiš sve vozove po Evropi, tj. imaš kupljenu kartu za svaki voz ali nemaš rezervaciju za sedišta.
Proputovao sam većinu zemalja u EU na taj način, i svuda ti zahtevaju da doplatiš rezervaciju za sedište, nije dovoljno da samo imaš mesečnu kartu da bi se vozio.
Tako da naši ovde samo mogu da budu srećni što im ne naplaćuju dodatno rezervacije, u većini zemalja bi te izbacili iz voza bez rezervacije sedišta, ili ti naplatili mnogo skuplju rezervaciju jer to nisi platio pre ulaska u voz.
Bojan
Koja odrasla osoba ne razume da, u osnovi, razlike između voza i prigradskog autobusa nema?"
Nijedna odrasla osoba sa 2 grama mozga.
Nebojša
Zamislite tek kada kupite za parking zlatnu kartu i da gde god pomislite imate prazno parking mesti. Ljidi PRETERUJU STVARNO.
Mile
Bambo od Džiama
Brane
Eh
Dejan
Povremeni putnici kako ih je neko nazvao razlicito reaguju kada naidju na zauzeto mesto. Mi stalni putnici vec znamo ko od putnika sa mesecnom/godisnjom pravi probleme i seda na tudja mesta. Gotovo po pravilu su to mladji momci i devojke jer valjda za njih ne vaze pravila i mogu da rade sta hoce.
Desava se tako da isti nece da ustanu starijoj gospodji koja ima kartu sa numeracijom, takodje nekada ni kondukter nista ne moze posto siledzije nece da oslobode mesto.
Vec sam par puta pisao Srbijavozu da kondukter umesto da popusti na racun drugih putnika treba jednostavno da primenjuje vazeci pravilnik a to je da putniku naplati kaznu, ponisti mu mesecnu/godisnju kartu i izbaci ga iz voza. Mozda ne bi bilo lose da u udarnim terminima dobiju par policajaca u vozu da mogu da ih pozovu jer bahatosti pojedinaca je prevrsila svaku meru. Ti bahati pojedinci su vecinom visokoobrazovani ali eto i pored stalnog opominjanja i dalje nisu procitali uslove pod kojima im vazi mesecna/godisnja karta, ne vrse rezervaciju jer to ima cenu od 100 dinara jer za sada bahatost prolazi. Kada bi i platili rezervaciju u slucaju sokola cena prevoza je na nivou 40% pojedinacne karte
Vlada
Opet sa tim budalaštinama. Ne možeš da imaš rezervisano mesto u gradskom prevozu jer ga niko nema, šta ti nije jasno? Koja odrasla osoba ne razume razliku između voza i prigradskog autobusa?
Bulevarac
Eto, i to sam vam rešio.
Ns72
Ns
Grbavi
???
Aca
bananarama
Ali tamo ima jedna fora. Kada kupuješ mesečnu, godišnju kartu, možeš kupitii rezervaciju sedišta za taj period koliko ti važi karta. Poenta je da onda zantaj period kupuješ rezervaciju za određeni polozak u određeno vreme i tada je to tvoje sedište vozio se vozom ili ne na tom polasku. Moraš prilikom kupovine karte da navedeš kojim polaskom ćeš se voziti u narednih mesec. Ako sintako kupio rezervaciju a slučajno odlučiš da se voziš polaskom ranije ili kasnije ta rezervacija ti više ne vredi. Vredi ti isključivo za polaske npr. u 07.30 i u npr. 15.30 časova i tako u narednih mesec dana. Ostalim terminima se za to mesto prodaje rezervacija uz pojedinačnu kartu. Da nije tako vozovi onda išli prazni veći deo dana jer bi ovi sa mesečnim, godišnjim kartama 24 sata dnevno imali rezervaciju na sedište za koje u tom periodu ne bi smela da se prodaje pojedinačna karta.
Problem je jednostavan za rešiti. Znaš u koje vreme svaki dan ideš na posao, u koje vreme se vraćaš pa onda kupi mesečnu rezervaciju za samo ta dva polaska dnevno a ostalim polascima se vozi kao i sada što se voziš. Ako ima mesta sedni, ako nema sedni u reston, ili na stepenice, ili stoj.
Milan
Walter
Bambo od Džiama
Vlada
Glupo poređenje, u gradskom prevozu niko nema rezervisano mesto. Ovde je stvar u tome da su putici koji kupuju pojedinačne karte u prednosti nad onima koji kupuju mesečne a trebalo bi da su barem ravnopravni, ili čak da je obrnuto.
Vlada
Prsli Klark
I lepo svako neka odabere sta mu prija i problem resen.
To je fer prema svima ako ovako ne valja.
B
Ana
Sava
Ukoliko se voz napuni, može se dogoditi da putnici, koji dođu na blagajnu neposredno pred put, ne smeju uopšte unutra jer nemaju prava na "kartu za stajanje". Jedini lek im je da kupe kartu unapred...
/
a ne dopustate rezervisano sedista.
dupli standardi hoh srbalja
Holo
Dare
Železnica je dužna da pruži tehničke uslove za to, inače svesno vrši diskriminaciju putnika.
beekay
Sto
Povremeni putnik
U svakom slučaju, lepo što se piše o vozovima, i ako se podigne hajp možda i bude nekog unapređenja.
Misa
Alexa
A da ne spominjem dobru staru srpsku foru, kupe kartu za soko, dobiju svoj broj
sedišta, i onda iz nekog neobjašnjivog razloga, ne sednu na svoje sedište neg na tuđe. Nikada neću razumeti
ja
Izvinite_jel_radite?
U Soko kompoziciji ima svega 3 vagona, cini mi se. Zasto ih ne bi bilo vise, kao nekada?
Rade
S
Vlada
Miki pezos
Ne vozim se brzim vozovima i ne znam da li je u opste bezbedno sajati pri brzini vecoj od 100km/h. Ako vec ne mozete da smislite a vi prepisite od neke uredjene zemlje.
Ivanka
kiza
Kako ćeš dodati vagon na Sokola, majke ti?
Za taj novac, iskreno ne vidim problem ako ponekad treba stojati pola sata. Ako je starija osoba u pitanju, neka neko mlađi ustupi mesto.
Lana
Apotekar
Mićo Tanga
Milica
Aleksandar
Pošto uzimaju pare za karte, onda imaju obavezu da dodaju jedan vagon više.
Rasa sa salasa
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H